Què és tot això?



BENVINGUTS AL BLOG REFLEXIU

viernes, 14 de octubre de 2011

Imatges i colors (13/10/11)

La sessió d'avui ha estat una classe una mica estressant per a mi, ja que s'ha proporcionat molta informació amb poca estona, respecte el tema el qual es tractava. És a dir, pel que fa als meus coneixements sobre imatges i tot allò que es mou al seu entorn, com poden ser el bites, per exemple, sóc una negada total i, per aquest motiu, trobo que tanta informació amb una sessió no m'ha ajudat a entendre-ho tot com hauria de ser. Encara em queden molt núvols en blanc els quals espero poder borrar de la ment, però crec que em costarà bastant tots aquests temes.
Si una cosa m'ha quedat clara és que no sé res de tot aquest món. Des d'un prinicipi ja sabia que era una persona negada per aquestes coses, però des d'avui me n'he adonat encara més, ja que hi havia aspectes que, tot i haver-los explicat més d'una ocasió, jo seguia en els meus cabals i no anava més enllà.


El que trobo sorprenent d'alguns aspectes treballats a classe és la informació que sempre ens han donat a les escoles com a úniques i mai han anat més enllà d'allò que predicaven. Què vull dir: doncs per exemple, resulta que els colors primaris no són aquells que portem fent durant molts anys amb la plàstica. Sí que ho són, però resulta que per les imatges o per treballar en determinats formats ho són uns altres. Crec que des de l'escola, i en el temps i societat en que ens trobem, s'hauria d'anar més enllà i quan s'expliquen els tres primaris que s'utilitzen més en la plàstica, aprofitar per començar a introduir altres temes com poden ser els colors primaris utilitzats en les fotografies digitals, per exemple.




No hay comentarios:

Publicar un comentario